Minden terméket INGYEN szállítunk!

OLMO

Kérdése van? +36/20-911-8551

Hétköznap 9:00-17:00

Kategóriák
OLMO

Kérdése van? +36/20-911-8551

Hétköznap 9:00-17:00

  • Kategóriák
    • Háztartási gépek
    • Konyhai mosogatók, csaptelepek és kiegészítőik
    • Bútor
    • Kerti gépek
    • Barkácsgépek
    • Ipari gépek
    • Mérőműszerek
    • Fürdőszoba és mellékhelyiség szellőztető ventilátorok
  • Szállítás és fizetés
  • Szerszámok
  • Blog
  • Ügyfélszolgálat
  1. Ügyfélszolgálat
  1. Ügyfélszolgálat
  2. Sérülés / Hiba / Hiány

Sérülés / Hiba / Hiány

Sérülés/hiba/hiány bejelentése

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy csak a legjobb minőségű, megbízható termékeket értékesítsük, de Murphy törvénye azért itt is érvényes. Az alábbi néhány dolgot kérem tartsa szem előtt annak érdekében, hogy minél hamarabb megoldódhasson a probléma.

Ha megkapta a terméket sérülésmentesen , de a használat során valami rendellenességet tapasztal, akkor nem biztos, hogy a készülékkel van probléma. Kérem olvassa át a Használati utasítást, vagy vegye föl a kapcsolatot a szervizzel,mert ők egyrészt értenek hozzá, másrészt a szakszerviz jogosult eldönteni, hogy valóban hibás a termék, vagy sem.Ha igyekezetünk ellenére hibás a termék, akkor a mihamarabbi megoldás érdekében szüksége lesz a szakszerviz által kiállított munkalapra.Nyugodjon meg, ez jelentősen fölgyorsítja az ügyintézést és jogos igénye esetén teljesen költségmentes.

Ha úgy gondolja, hogy valami hiányzik a kiszállított termék tartozékai közül, kérem abban az esetben is az alábbi űrlapot töltse ki és jelölje meg a tartozéklistában, hogy mi az amit Ön szerint nem kapott meg.

A csomagolás elsődleges feladata , hogy megvédje a vásárolt terméket a szállítás során a sérülésektől.A futárok és a logisztikai lánc minden tagja vigyáz a termékekre, ennek ellenére a számos átpakolásipont miatt mégis előfordulhat, hogy a doboz, csomagolás kiszakad, behorpad. Nagyon fontos, hogy amennyiben ezt látja, jelezze a futárnak és kérjen bontást. Ha így tesz, mindenki megnyugodhathiszen rögtön kiderül, hogy a termék sérülésmentes, vagy sem. Kiscsomagok , GLS szállítás esetén nincs lehetőség bontásra,de a sérült csomag esetén ott is van megoldás, kérje meg a futárt, hogy Kárjegyzőkönyvben rögzítse, hogy sajnos a csomagolássérült volt már az átvételkor. Ha egyértelműen látható sérülés van a csomagon és nem jelzi a futárnak, abban az esetben nagyon nehéz helyzetbe hoz minket és saját magát is, hiszen onnantól kezdve azt kell feltételezni, hogy sérülésmentesen átvette a megrendelt terméket. Természetesen ilyenkor is megpróbálunk segíteni, de a mulasztása nagyon korlátozza a megoldási lehetőségeket.Ha készült kárjegyzőkönyv, vagy kért bontást és kiderül, hogy sajnos a termék is sérült, akkor kérem töltse ki az alábbi egyszerű űrlapot és a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb megoldást igyekszünk megtalálni a problémára.

Nyilatkozat
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
OLMO.hu Trikolor Kft.
  • info@olmo.hu
  • +36/20-911-8551
  • Hétköznap 9:00-17:00
Iratkozzon fel hírlevelünkre!

LEGYEN VIP TAG!

Értesüljön elsőként az újdonságokról, egyedi ajánlatokról.

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső.hu
olcsobbat.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Háztartási gépek
  • Konyhai mosogatók, csaptelepek és kiegészítőik
  • Bútor
  • Kerti gépek
  • Barkácsgépek
  • Ipari gépek
  • Mérőműszerek
  • Fürdőszoba és mellékhelyiség szellőztető ventilátorok
  • Szállítás és fizetés
  • Szerszámok
  • Blog
  • Ügyfélszolgálat
Pénznem váltás
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.